Sunday, December 26, 2010

taman burung

HARI ini saya pergi ke KL BIRD PARK.kl bird park tu adalah yg terbesar di dunia yg (flight in walk on).di situ, dia lepas kan beratus2 ekor burung seperti merak, parrot dan lain2.mula 2 saya pergi ke tempat yg tak best sampaila ke tempat photo booth.saya pun pergi tangkap gambar.org tu pergi letak burng matching dengan pakaian yg kita pakai.lepas tu saya pun pergi ke watefall park.kat situ ada banyak burung air.masa tu ada pertunjukan burung.ada burung yg cakap hello la bye2.masa tu dia ada suruh itik jalan ramai2 kat stage lepastu basikal kecik lalu atas tali.ada pertunjukan yg lumba scooter ngan basikal,tapi abg basikal tu main tipu sb dia tarik masa burung tu tengah kayuh basikal.lepastu ada eagle.kakak bagi dia makan saya rakam video dia tapi malas nak post.dekat situ umi kena taik burung.lepastu saya kena marah sbb tak ikut umi.sebelum pertunjukan.ada banyak monyet,org inggeris tu bagi makan, nanti ramai2 monyet dtg karang baru tau

No comments:

Post a Comment