Monday, December 20, 2010

SAYA ANTI HOTEL DAN AIR PANAS YG TAK CANGGIH

pada sabtu yg lepas,saya sekeluarga telah pergi ke ikwas.dah seronok dah,sampai sana,duduklah kat bilik 2204.mula2 nak rehat.tengok tv tidur.masa dah ptg,ayah ajak pergi dinner. masa tu nak mandi lah.saya tak reti sangat benda yg tak canggih ni.jadi saya terus buka air panas.mula2 tu tak panas sangat.sempatla mandi sekejap.saya dah rasa geram,jadi bukak la air besar sikit.air dia tak stabil sekejap besar sekejap kecik.tiba2 air dia terbesar.kuat betul.nasib baik masa tu tengah nak bukak plastik sabun,tak ada dlm bilik mandi.asap dia banyak gile.mcm kebakaran.masa tu saya jeritla."AAAAArghhhh"abg ngan umi bangun tengok ada asap bsr.mcm kebakaran.sejak dari itula saya menjadi fobia kepad air panas

No comments:

Post a Comment