Thursday, April 15, 2010

geram

iiiiiiiii.Geramnya,semuanya sebab amsyar.Pada suatu hari,mlmh suruh salin nota.amsyar tu banyak main,jadi dia tak sempat nak salinnya.Jadi dia mintak nak pinjam buku tu.Aku berasa ragux2 untuk memberikannya pinjam buku itu,lalu saya mencari alasan seperti tulisan aku burukla,pinjam buku org lain,dan akhirnya mlmh kata "haziq bagila dia pinjam".Aku dengan berat hatinya memberikan bukun itu.maka dia buatla nota itu.



Dalam beberapa minggu,aku meminta buku itu dan dia pula memberikan pelbagai alasan seperti aku lupa bawakla.Dalam beberapa minggu dia tidak membawanya dan mlmh pun sudah marah sampaila hari ini dia memberikan alasan dia hilang!!!!!Aku begitu marah dan ingin melaporkannya kepada mlmh.Tanpa memberitahu mlmh,mlmh terus menanya kepada amsyar itu dan berkata"saya dah hilangkannya"mlmh marah buat sementara dan berkata" amsyar beli buku baru,lepastu photostat dan bagi kat haziq".mlmh keluar dan membeli buku baru.Mlmh memberikan buku itu dan menyuruh amsyar bayar harga duit itu.Aku terus mengambil buku itu dan menulis nama dan sign menggunakan pen.hahahaha,ini bermakna ia hak milik kekal>

No comments:

Post a Comment