Monday, November 1, 2010

MYKAD

Akhirnya aku dapat juga mykad,setelah menunggu selama 6 bulan sampai kawan yang harijadi dia 2 bulan lagi lewat pun dah dpt lama.jeles betul.Masa umi kata nak pegi buat IC tu sanagat gembira.pakaian masa nak pegi buat IC tu ialah kot nagamine dengan vestnya sekalinama photografer di tak ingat,tapi nama org yg buat kan IC tu saya ingat. Nama nya MUHD HELMI ALIARIT.Masaak ambik ic tu,akak bagi nombor giliran tu kata "ambik gmbr nanti nak masuk facebook,nanti tgkap kat depan tu"saya pun kata la ok.masa nak masukkan angka giliran tu dalam macam postbox,saya sempat intai siapa dlm tu.tengokx2 ada org perempuan dlm dengan satu kotak yg penuh dengan ic.jadi saya masukkan dlm postbox.org yg bagi ic tu mulutnya sumbing.masa bvalik tu tersenyum senyum,gembira sangat.masa balik tu kita singgah kat azira makan bakso

1 comment:

  1. hai haziq.
    macam mana ni.. sekejap aku, sekejap saya,lepastu kita.. hmnn..

    ReplyDelete